Klachtenregeling
Uw mening telt
Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.
U heeft een klacht, wat nu?
Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan aan de slag om dit samen met u op te lossen. Komt u er niet uit, dan kunt u uw klacht, per e-mail voorleggen aan onze externe klachtencommissie via klachten@spanhoff.nl. Mocht dit niet tot een oplossing leiden dan kunt u uw klacht voorleggen bij de geschilleninstantie van Stichting Klachtenregeling.nl Meer informatie vindt u via https://www.klachtenregeling.nl/
Vragen of klachten over de rekening?
Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.